Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шабага Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Шабага Т. М. 
Особливості застосування бенчмаркетингової програми на вітчизняних та зарубіжних підприємствах [Електронний ресурс] / Т. М. Шабага // Бізнес-навігатор. - 2015. - № 1. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2015_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шабага Т. М. 
Проблеми формування товарної політики підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Шабага // Бізнес-навігатор. - 2014. - № 1. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2014_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шабага Т. М. 
Специфіка інфраструктури зовнішньоекономічної діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Т. М. Шабага // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 1. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.474 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кузькіна Т. В. 
Комплекс маркетингу у сфері послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Кузькіна, Т. М. Шабага // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_25_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.59 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кузькіна Т. В. 
Вплив торговельної марки на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Кузькіна, Т. М. Шабага // Бізнес-навігатор. - 2012. - № 1. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2012_27_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шабага Т. М. 
Етапи вибору ефективної маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Шабага, І. К. Тімофєєв // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 1. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.829 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шабага Т. М. 
Маркетингова стратегія комерційного банку [Електронний ресурс] / Т. М. Шабага, А. О. Бунін // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Шабага Т. М. 
Роль служби маркетингу у діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Шабага, Н. В. Каращук // Бізнес-навігатор. - 2017. - № 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського